schiizOphrenia.blogg.se

Old time [bildbomb]

Kategori: Allmänt

 

 



 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    förlåt men du var minst en MILJARD gånger finare utan alla dessa piercings, visst allt klär en skönhet - du ser bra ut nu med, utan tvekan. MENNNNNNNNNNNN du såg såååååååååååååå himla mycket vackrare utan alla dessa piercings, när du hade bara en eller två.

    2013-02-02 | 18:48:46
  • Anonym säger:

    förlåt men du var minst en MILJARD gånger finare utan alla dessa piercings, visst allt klär en skönhet - du ser bra ut nu med, utan tvekan. MENNNNNNNNNNNN du såg såååååååååååååå himla mycket vackrare utan alla dessa piercings, när du hade bara en eller två.

    Svar: Awwe tack eller något men det tycker inte jag haha >:Älskar mina piercingar å det är en del av mej så!
    Schiiz0phrenia

    2013-02-02 | 18:48:59
  • MATTIS säger:

    Blir alltid lika fascinerad varje gång jag ser bilderna oavsett hur många gånger jag ser dom *.*

    Svar: HAHAHAHAH sötnos!
    Schiiz0phrenia

    2013-02-02 | 18:59:45
  • Emelie säger:

    Alltså du är så äckligt jävla söt Elin. Helt galet.
    (Och sen måste jag säga att du passar så himla bra i turkost hår! Det är nog det som jag tycker du klär sådär lite extra i, även om du är fin i precis allt!)

    Svar: Å herreminjesus, du är så äckligt jävla söt !Saknar tiden då vi snacka >:
    awwe, saknar turkost men va så jävla svårt att få de att hålla :c
    Schiiz0phrenia

    2013-02-02 | 21:16:00
    Bloggadress: http://emelieangelstar.webblogg.se

Kommentera inlägget här: