schiizOphrenia.blogg.se

Diabetes + shit

Kategori: Allmänt

 

''Man blir hungrig av insulin

Man blir tjock av insulin

Man blir mätt av mat

Man blir tjock av mat

-jag ska bli smal-''

 

Känner mej som ett vandrande missfoster,ett jävla handikapp, tvingas ha en jävla apparat, slangar, nålar på sig hela jävla tiden. i fucking 11 snart 12år har du vart min ''fiender''.in å ut på sjukhus, koma å massa skit tack vare helvetet. man kan inte göra vad man vill för skiten hindrar en.

Folk behandlar en annorlunda tack vare skiten, tror det är en jävla lek. ''jag hoppas jag får diabetes, då hade jag fått slippa massa saker, haft de bra'' ni kan ju ta å köra upp ngt så långt upp som de går.

Sen när jag ändå håller på så kan jag ju säga att jag är så äckligt jävla trött på att få kommentarer som ’‘fetto,metalface,plåtniklas,diabetesoffer,awhore’’ osvosv, varje jävla dag.Jag ser ut exakt hurfan jag vill utan att ngn ska komma å säga ett jävla piss, lägger ut vad jag vill , å aa är precis hur jag vill. Tänker inte ändra mej bara för ngn ber mej göra det. Och till er som klagar på att jag är en jävla dryg bitterbitta kan ju tänka till lite , klart somfan att man är en bitterfitta om ngn beteer sig som en idiot mot en, ganska självklart. Fattar inte vad folk får ut av att va elaka mot varann? Man tjänar ju inget på de.


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: